UXDE dot Net

10 potravin pro zdravé vlasy

By -

Jak vypadáte, ovlivňuje to, jak se cítíte. Proto, pokud vaše vlasy vypadají perfektně, cítíte se fantasticky. Krásné a zdravé vlasy nejsou jen výsledkem šamponů a kondicionérů, ale i toho, co jíte. Zde jsou potraviny, které prospívají vlasům svým složením a které byste měli jíst, pokud chcete mít krásné vlasy.

Ryby

Ryby s vyšším obsahem tuku, jako je losos a makrela, obsahují mastné kyseliny (omega-3 mastné kyseliny), které mohou zpomalit vypadávání vlasů. Ryby také obsahují železo a vitamin B12, které udržují zdravou kůži a vlasy. Železo je uloženo ve vlasových folikulech. Pokud je tělo vyčerpané ze zásob železa, tyto zásoby železa jsou použity pro buňky v těle a tím vlasy trpí.

Mléčné výrobky

Mléčné výrobky s nízkým obsahem tuku mohou zlepšit strukturu vlasů bez toho, aby se ve vašem těle hromadily přebytečné kilogramy. Konzumací potravin, jakými jsou tvaroh a jogurty, získáte důležité bílkoviny, které jsou důležité pro udržení si silných vlasů.

Celozrnné výrobky

Celozrnné výrobky obsahují živiny, které jsou důležité pro vlasy. Obsahují zinek, který se používá k regulaci hormonů, které mají přímý vliv na sílu a růst vlasů. Také obsahují vitamíny skupiny B, železo a zinek, který chrání vaše vlasy.

Ořechy

Vlašské ořechy a kešu oříšky jsou výborným zdrojem zinku, který je důležitý pro růst vlasů a mohou zpomalit ztenčování a vypadávání vlasů. Ořechy obsahují také selen, který snižuje pravděpodobnost vzniku lupů.

Fazole

Tato luštěnina je důležitá pro udržení si zdravých vlasů. Nejen že obsahuje hodně železa a zinku, ale i bílkoviny, které jsou důležitým stavebním prvkem pro vaše vlasy.

Mrkev

Mrkev je známá svou úlohou pro udržení si zdravých očí. Mrkev svým složením pomáhá také udržovat zdravé vlasy.

Zelená zelenina

Pestrá a zdravá strava zlepší nejen vaše zdraví, ale i zdraví vašich vlasů. Špenát a brokolice obsahují vápník a železo, které jsou důležité živiny pro vlasy. Rovněž jsou plné vitamínů A a C, které jsou potřebné pro výrobu vlasového mazu.

Banány

Nedostatek vitaminu B6 v potravě je spojen s řídnutím a vypadáváním vlasů. Tento vitamín najdete v banánech a je důležitý při vstřebávání živin z potravin, které sníme. Také má vliv na tvorbu červených krvinek, které vyživují vlasové folikuly. Zdravé vlasové folikuly vytvářejí zdravé, lesklé a pevné vlasy.

Hnědá rýže

Hnědá rýže je ideální při poskytování energie pro tělo a ukrývá v sobě i vitaminy skupiny B, které jsou potřebné pro silné vlasy.

Vejce

Bílkoviny jsou důležitou součástí budování zdravých a silných vlasů. Pokud máte nedostatek bílkovin, vlasy tím mohou trpět. Přidání vajíček do jídelníčku v jakékoli formě je skvělý způsob, jak dodat živiny pro vlasy. Vajíčka obsahují množství biotinu a vitamínu B12.

admin

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>